neděle 28. října 2012

Zetor 25A od Miniatur

Víkend probíhá spíš ve znamení prvního sněhu, zazimování květin z balkonu, nejnovějšího Bonda - Skyfall (mimochodem moc dobrý film!) a výměny oken u babi v bytě... Ale našla se trocha času aspoň na sestavení malé stavebnice z dílny Jiřího Šafáře a tedy jeho firmy Miniatur.
Stavebince mě potěšila, protože i při mém nedostatku zkušeností se sestavováním resinových výrobků (zatím jen první seznamovací pokus s jedním z telegrafních sloupů z výrobků téže firmy) jsem ji dokázal dát dohromady.
Neposoudím nakolik se mi povedlo dostát případnému očekávání výrobce, ale já jsem celkem spokojen :-)
Přikládám tradičně pár fotek.
Pěknou podzimně/zimní neděli všem!




Koho by zajímal podrobnější postup sestavování, je perfektně popsán i s obrazovou dokumentací na stránkách mojett. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat